عجایب اهرم مصر
نوشته شده توسط : سمیه

 

 

 

حقایق جالبی که در مورد اهرام ثلاثه مصر نمی دانید - چمدان -upcargo

 

 

مقدمه

 


اهرام ثلاثه مصر یکی از هفت عجایب باستانی جهان است. در میان صحرای خشک مصر، مجموعه ای از اهرام عظیم واقع شده که زمانی مقبره هایی برای فرمانروایان قدرتمند سلسله چهارم یعنی، پادشاه خوفو، پادشاه خفر و شاه منکور بوده است.اهرام مصر یکی از برجسته ترین بناهای دنیای باستان است و نماد تمدن در مصر باستان نیز به شمار می رود. اهرام مصر زمانی ساخته شده که، مصر یکی از غنی ترین و قدرتمندترین تمدن های جهان بوده.این اهرام سمبلی از شکوه و جلال مصریان باستان هستند و نمادی از این تمدن محسوب می شوند.این اهرام از باشکوه ترین سازه های ساخته شده توسط بشر در طول تاریخ هستند.اگر شما نیز از علاقه مندان به دانستن این رازها هستید باید بدانید که خبر جدیدی از این اهرام به دست آمده است که یکی دیگر از ابعاد شگفت انگیز آن را برای انسان ها باز می کند و در واقع سوال دیگری را در ذهن محققان و دانشمندان به وجود آورده است. با اپ کارگو همراه باشید

 

 


دلیل طراحی نوک تیز هرم ها چیست؟

 

 

 در آن زمان پادشاهان به عنوان موجودات الهی تلقی می شدند. زمانی که طراحی مکان استراحت ابدی آنها فرا رسید، اهرام با ضلع های زاویه دار ساخته شدند تا از پرتوهای خورشید استفاده کند. آنها معتقد بودند که این امر به روح پادشاه کمک می کند تا به آسمان ها صعود کند.

 

 

 

 

 


مجسمه نزدیک به اهرام بزرگ چیست؟

 

ابوالهول یک شخصیت اسطوره ای است که به عنوان سرپرست روحی فعالیت می کند، به همین دلیل بنا به درخواست فرعون خوفر، بنای بزرگ ابوالهول در محل اهرام بزرگ ساخته شد.

 

 

 

 

داخل اهرام مصر چیست؟

 

طبق یک افسانه ، وقتی ناپلئون از هرم بزرگ مصر خارج شد رنگ پریده و متزلزل بود و ساعت ها را در اتاق پادشاه تنها سپری کرد. او هیچ وقت فاش نکرد که چه چیزی باعث تزلزل او شد ولی ظاهرا این اتفاق باعث تغییر زندگی او شد.
اما ما نمی دانیم این داستان واقعیت دارد یا فقط افسانه است، ولی مطمئناً به قدرت هرم بزرگ که باعث برانگیختن تصورات یک رهبر بزرگ و همچنین تصور ما شده است، گواهی می دهد. ناپلئون چه چیزی را ممکن است دیده باشد که چنین واکنشی را داشته است؟ داخل هرم بزرگ دقیقاً چیست؟ پاسخ ساده این است که ، واقعاً چیز زیادی نیست.

 

 

 انتقال حیوان به ترکیه

 


همه هرم ها نوک تیز نبودند


همه اهرام برابر و شبیه به هم ساخته نشده بودند.  درست مانند بسیاری از انواع ساختمان ها، مراحل مختلفی برای ساخت هرم وجود داشت. بر خلاف تصور ما، اهرام اولیه ساختارهای نوک تیز نداشتند و در واقع مسطح بودند.

 

 

 

آیا بازدید از اهرم مصر امکان پذیر است؟

تقریباً هر سال ۱۴ میلیون نفر از اهرام بزرگ دیدن می کنند، اما قوانین هنگام بازدید از آنها در طول سال ها تغییر کرده است. در گذشته گردشگران می توانستند آزادانه از روی دیوار هرم ها صعود کنند، اما انجام این کار اکنون می تواند شما را تا سه سال در زندان حبس کند.

 

 

 

آپ کارگو

 

 





:: برچسب‌ها: عجایب اهرم مصر,upcargo آپ ,کارگو نوک, دلار سفر زیبا ,شگفت انگیز, تیز دیدن می, کنندامکان, نور سختی آپ ,حمل بار تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: